oh yes, i'm back

Okej, förlåt att jag har varit så inte-aktiv. men ibland måste man lägga ner bloggen och fokusera på det verkliga livet. livet är bergodalbana ibland, dagar när man bara vill ligga och dö i sängen.
men jag kan ju meddala att jag klarade mitt körkort den 18/1, 2 dagar efter min 18årsdag. Så nu har jag klarat mina mål i livet, ungefär. man blir liksom rädd när man tänker att jag har 60-80 år kvar av livet.
Så.. vad är nästa mål nu då? har faktiskt ingen aning, koncentrera mig mer på skolan, för att senare dra iväg långtlångt bort härifrån. Är i det stadiet nu när man måste leva livet lite, ni vet.. Nyss fyllt 18, krogen, körkort och allt möjligt.. men så kan man ju inte leva jämt. lala, känns som om min blogg handlar alltid om liv och död?
Ska bli ändring på det. Fick mig en kamera i julklapp med, men precis efter det så hittade jag min kamerasladd till den gama bättre kameran.. så det var ju lite onödigt. Morsan lånar den nya nu iaf.

Idag har jag sovit till 15, gått upp, träffat matilda en sväng, sen vidare till Åmål med emmie för att fixa lite saker tills helgen, och sen hämtade jag upp philippa för lite plugg. Håller på med ett projektarbete i skolan om kultur-och stilhistoria, så det är mycket hemmastudier nu.. vilket är gött. gjorde klart fas 2 idag iaf så imorgon drar jag till skolan en sväng för att träffa gruppen och klippa ihop allting! vi ska göra en tidning om 1940 talets mode osv, ja lika tråkigt som det ser ut. Tänkte dra på en film nu, sen försöka sova :) Saknat bloggen!

världens fulaste bilder från nyår lite längre ner.. lägger bara ut några ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0