-

Spyr ut ångest, längtan av att bli älskad. En cigg, sen godnatt för min del.

Kommentarer
Postat av: Memmie den store filosofen

Ditt hjärta måste gå sönder och sömnlösa nätter och tårar väntar

Ditt hjärta måste gå sönder och att blunda och ducka hjälper inte nu

Men efter regn kommer alltid sol och smärtan gör att du känner att du lever

För alla hjärtan måste gå sönder ibland

Så kom igen då, med allt du har och lappa ihop mig bäst du kan och så djävla härligt att man blivit en simpel flyktplan och nej jag tänker inte vara storsint i mitt nederlag



Jag begär inte kärlek som startar krig eller en skinande riddare på vit häst

jag skiter i sånt ett par läppar med en ny smak och en fulltankad bil

som kan ta oss dit saker överraskar och skaver är allt som behövs

Åh gud jag är så trött på att känna mig som en dålig kopia av mig själv



När du gråtit dig torr, du slagit dig blå och när du ramlat omkull

När känslan att ingen förstår dig är mer än du kan ta

Ligg då kvar, för det är okej att vara svag



Svenska hjärtan tinar aldrig när dom väl har frusit

skitsnack ge mig kärlek och passion och hunger och magi så smälter jag rakt av

Och vi som väntar på något gott vi väntar alltid för länge jag vet, jag vet



2011-01-18 @ 22:18:15
Postat av: ani

Älskar dig baby min solstråle

2011-01-23 @ 22:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0