Baack

Välkomna tillbaks! Kände att jag vill återskapa bloggen igen, är nog redo att skriva nu.
Under tiden som har gått har jag nog gått igenom några av dom svåraste sakerna någonsin, fast jag känner mig mer nu än förut. Har accepterat varför det blir som det blir, fast det är klart att det är riktigt jobbigt när ångesten kryper fram i mig, och när ingenting hjälper. Har varit mycket runt omkring nu på det sistonde, mycket som har hänt och även mycket skitsnack som har cirkulerat. Är inte riktigt stark för sånt där skit jag, och har nog aldrig varit det.. Men man har dragit sig som en magnet in i det, otäckt nära. Jag vill inget annat än att dra mig ur nu och hitta mig själv igen. Göra det jag brukade göra för några månader sen.. Umgås med bra människor.
Man hör alltid att man drar sig till dom som är dåliga för en när man mår dåligt, och det stämmer ganska så bra det. Jag saknar Emmie, jag saknar vintras! Jag saknar allt det braiga i det gamla.
Ibland undrar jag ens om det går att fixa allting, som har blivit totalt förstört. Klart att det går att försöka reparera, men det som har hänt har ju ändå hänt?
Förresten har jag skaffat mig en vovvsiing med, lille Shakira, kira kallas hon! :)
Har massor att berätta.. Men nu ska jag försöka bli på bra humör. Är sugen på att färga håret svart, nu. nununu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0