!

Åh, jag är på så fruktansvärt dåligt humör nu att allt, allt, går emot mig. får panik! vet inte vad jag ska göra, vill bara lägga mig ner och slå i backen. jävla skit, hatar att må såhär KASST. skiter i allt och alla och drar till gymmet och är där i timmar. sen ikväll gympa med emma. har lust att träna tills jag spyr, känna mig helt jävla utpumpad så att jag kan varken tänka eller röra mig. inte trodde jag att man kunde må såhär dåligt, ååååååååååååååååh
till och med musiken hjälper inte nu, stör mig som fan på spotify reklamen när det bara är fjollmusik och den där jävlen som säger: haaaaallååå? öh, vet inte vart jag vill komma med det här men måste få ur lite ilskaaaaaaa josqjsoqj+9e2kd23opje2wjire0+2qir9operdjppojojqr! andas andas andas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0