When I see your face there's not a thing that I would change, Cause you're amazing just the way you are!

tack för pepp kommentarerna i förra inlägget! gissar på att det var emma och emmie som skrev kanske?
idag har det vart en bra praktikdag, köpte en fin ängel som höll en kristall kula till dom som jobbar där som tack för att det är så bra och roligt där, älskar att få folk att känna sig lite sådär extra omtyckta en vanlig veckodag.
sen efter praktiken så drog jag och Emma på Zumba, jag säger bara oh loord! har aldrig varit så svettig i hela mitt liv och haft kul samtidigt. gissar på att jag kommer få en såndär lagom skön träningsvärk imorrn.

har städat rummet finfint också, mamma hade ställt fram dammsugarn i förrgår tror jag, sååå stökigt var det väl inte? bäddade rent sängen med, så inatt ska jag sova som en ängel! nu blire kvällsmat och sen nanna.

och jag ska bli super duktig på att ta bilder när jag får tag på min kamerasladd och batteri, that's a promise


Malta -09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0