Visions



Jag älskar min vovvsing mer än nått annat! hon förstår utan ord. tog mig en promenad till djuraffären förut och köpte "skor" till henne, för lille sötnosen har ont i tassarna när hon går. hihi! och gud så söt hon var när jag precis hade sätt på dom, första stegen gick hon som en dressyrhäst och tänkte typ "vad fan har du sätt på mig kvinna, jag ser ut som ett mongo" och påvägen hem kunde jag inte hålla mig för skratt när hon tittade upp så oskuldsfullt på mig, när alla bilarna som åkte förbi tittade och skrattade och tyckte hon var så söt. Min vovve!

Annars rå? vad gör jag.. ligger i sängen och funderar på att dra på ett oc-avsnitt en fredagskväll och hör musiken och dånet utanför huset, alla är ute och super sig dretfulla. men jag måste säga att det är underbart att ligga hemma. här stannar jag några månader till.  Emmie var här en sväng förut med, fick leka lite psykolog, finns alltid här för dig smöla. Vi kikade på idol, åt tacos och käkade popcorn. med vatten faktiskt..

nej men ni får ha en fortsatt bra fredagskväll fyllesvin, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0