Marcus Jannes

Åh nej! nu har jag tittat på en såndär video som jag inte ska titta på.
Marcus Jannes tog igår sitt liv framför flashbacks sajt, med live kamera. Många manade på honom och skrev:
kom igen nu då! du kommer aldrig våga göra det. osv.. medans en kontaktade polisen, men innan dom han fram var han redan död. det tog bara några sekunder.. poliser har tagit bort forumet samt videon, men söker man på google så finns den uppe någon annanstans, vill inte lägga ut den här. jag mår illa när jag ser sånt här! önskar jag aldrig kollat på den, för fy fan vad man tänker om. man kan leva i 100 år, men försvinna på några sekunder.
nej usch och fy, känns som jag ska spy på riktigt. det är vidrigt hur dagens samhälle beter sig, ,hejar på någon annan att ta livet av sig! ibland undrar jag vart vi är påväg.. herregud.

Nej, nu ska jag försöka sova om jag kan. detta var en rejäl chock, och till er som inte har tittat på videon än, gör för guds skull inte det! nyfikenhet är inte ens värt att skriva om i en sån här situation, respektera det. det har jag lärt mig nu iallafall.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0