many things to do

Somnade till slut igår, men svårt var det. Och skönt att jag nu eventuellt kommer att få 2 praktikdagar i veckan!
Har haft en väldigt lång dag med mycket saker gjorda.. Först och främst praktik, på lunchen sen stack jag och pratade med Assad angående timmarna som jag har jobbat förut, som jag kan räkna in till gesällen. Blev sammanlagt 89 timmar tror jag, så det är en bit på vägen iallafall! vidare till arb.förmedlingen om hur jag skulle gå tillväga, hem och skriva ut allting, tillbaka till salongen för att få en underskrift, sen tillbaka igen och skriva in mig på arb.förmedlingen, tog ett tag. men nu är det fixat! inte nog med det, tillbaka till salongen där jag fick färga och klippa mormor. Raka vägen hem för att skriva musikuppsats, som jag inte gjort än. Skulle försöka hinna med gym därimellan men ikke, har samhällsprov imorrn så det var bara att sitta och råplugga på det.
Riksdag, regering, lalala .. Det är ju tur att vi gick igenom det där i 9an för nog sitter det i lite iallafall.

aja, det var väl min dag.. med andra ord stressig men rolig på något sätt. mycket saker som jag "vågade göra" åååh vad det känns att man snart fyller 18 år. underbart!

tänkte bädda ner mig i sängen nu, måste vara pigg imorrn. har sovmorgon till åtta iallafall, vanligtvis brukar jag gå upp 6, så skillnad är det. Kisskiss to jo maj little darlings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0