Just the way you are

Jahopp, vad gör jag en sånhär måndagskväll ibörjan på veckan? Ligger däckad i sängen efter en kort springtur.
med benen neråt och hakan uppåt. (så att ni vet) märkte att jag hade blivit really smooth! kunde sträcka benen helt och lägga händerna under tårna utan att det gjorde ont, och i fotöljen märkte jag att jag nästan kunde få över benet över huvvet. Haha! så nu vet ni. väldigt fysisk låter jag idag..
under praktiken klippte jag lite hår, och sen fick jag bli modell för Emma. så nu är mitt hår nytt och fräscht, tack sötnos! det blev jättebra   träffade Maria en sväng över en fika efter det med, planerade en utomlandsresa under sportlovet v.9! har kikat lite på olika hotell och så, något lyxigt blir det allt. en perfecto 18-års resa! partyparty.
annars så åker jag till Gran Canaria redan nästa onsdag, i need sol! bleknar bort här i kalla Sverige. kan knappt springa ute nu när det är så kallt, blir så svårt med andningen..

Till helgen tänkte jag spendera Lördagen med min fina syster i Åmål, blir tacos och mys! hon och Anton var praktiken idag och blev klippta, iaf Anton, hann inte med sis. tror nog han blev nöjd  mamsen har förmodligen även fixat så att jag kan ut och rida på helgerna med, ska kolla på hästen nu någon dag. skönt att ha någon annan fritidsaktivitet som man älskar, och har gjort princip hela livet! nej men nu ska jag sova, måste vara pigg inför en ny viktig praktikdag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0