it's the last time to feel again

Ska göra iordning mig för natta nu, har haft en lugn och skön helg :) Emmie kom och hälsade på mig en sväng förut med, blev film och festis cactus lime, smakar den gröna xider! god som fan, den kan man dricka om man är sögen på cider :D tänkte försöka åka ner till åmål en dag under veckan och hälsa på syster om hon vill det och sova över med, vem vet kanske köper med en överraskning. finurliga Anna är i farten. hoho
och även Erikapika! gud så hälsa-på-ig jag är nu känner jag. men det är mysigt!

jaja, hoppas ni älskar att läsa igenom dom här tråkiga inläggen precis som jag gör, finns ju inget roligare än att sitta och läsa detaljerat vad man har gjort på helgen/dagen/gårdagen/veckan blabla hela tiden. feel the irony
nåväl, återigen, för andra gången.. närå skojja. Oc, bok (svårt och läsa en bra bok och titta på världens bästa serie samtidigt?) och sova.. jade är ju det jag brukar skriva som avslutning. men seriöst, det är det enda jag gör just nu. MUMSIFILIBABBSI PÅ DET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0