happiness

min utväxt är borta! weeeeeeeeeei, är asnöjd med mitt hår nu. naturligt blond slingat, precis min färg! grr
har även klippt Emmie idag, och jag tror minsan hon var riktigt nöjd, kul tycker jag.. att man kan göra någon annan lite gladare för stunden :) sedan drog jag och Matilda till badhuset och jag simmade faktiskt 20 långa längder. man mår så mkt bättre i psyket efter det, med bastu och allt. -
och jag tror att det är det jag behöver nu.. även fast man bara vill ligga under täcket dag ut- och in så måste man pusha på sig och tvinga sig ut i det vanliga livet. göra det man gjorde när man mådde Okej, eller bra. För faktiskt så får man lite ordning på sitt liv, även fast det inte känns så naturligt med allt det här, så känns det lite bra mitt i allt det dåliga. Och hade jag inte haft en sån underbar mamma som ställer upp i ur och skur, fastän hon egentligen inte orkar ibland, så hade jag aldrig klarat av det här. Jag älskar dig!! enormt mkt, du är hela min värld, jag inspireras av dig.
Det känns skönt att vara 10 år ibland, ligga i ett litet rum med skrivbord, gammal tv, cdspelaren man hade när man var liten, 115cm sängen, spiderman dräkten som hänger på en "hängare", döskalle gardiner och nintendo 64.
det påminner bara om det som var bra just då, och det känns skönt att bli mammas lilla skitunge igen, fast även puss och kram sjuka anna. att gå och lägga sig 9 varje kväll, myspys helger.. det är så man ska leva för att nå lyckan.

nej nu får det bli ett oc-avsnitt, sen sova. Kärlek till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0