yeho

Lyssnar på lite goding musik och ska snart börja städa.. shit vad fort det blir stökigt.
Sen käk och därefter gymmet. gött och röra lite på fläsket! skriver mer senare.. MKT som har hänt idag, haha.

-

Egentligen orkar jag inte sitta här och skriva en bra och rolig text om vad som har hänt idag, men jag gört ändå bara för att.
Försov mig, sisådär 1 timme och en kvart, panik till tåget klockan nio. (jag börjar kl 9) tåget försenat 20 minuter, sen när det väl kommer tjugo över så bestämmer jag mig för att ta bussen, för om tåget redan är försenat till Säffle så brukar det bli problem innan man kommer till karlstad.. så när bussen kommer går jag in och säger något i stil med: Tåget var försenat, så det är bättre att ta bussen för då vet man att man kommer fram. då säger han: ÅÅh ja, säg inte det du, det är farligt att säga då.
När vi var vid segmon stannade bussen, konstigt nog? haha, känner mig som en såndär som säger saker så blir dom sanna. men det gick bra efter några minuter med krångel iallafall.
Jopp, så var min morgon. rätt så värdelös. Men tänkte gå och lägga mig nu så att jag kommer upp till praktiken imorgon iaf. Blir nog svarthårig då med, hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0