Rainy city baby

Åh! hatarej Emmie, som har gjort mig beroende av Sia- Breath me.
så därför hade jag tänkt mig att klura ut hur man la ut ett youtube klipp, och titta! hihi, klarade det. DOCK ÄR DET HÄRA EN ANNAN LÅT.
Tycker om dig ändå Ämi :*



vad tyckte ni då? ni har inte lyssnat eller hur?
Kom igen.
Bra!

gud vad klockan blev mycket nu såg jag, redan nio. och jag som hade tänkt att lägga mig ssssuper tidigt idag.
så tänkte faktiskt stänga igen datorn snart och lägga mig med min kära bok, och sen ringa mamsen som är 30 meter ifrån mig, fast jag inte ens har pratat med henne idag? :( Älskar dig Mami ♥

Imorgon är det premiär för.... HARRY POTTER! omgomgomgomg, kommer rent utav dö, om inte Emmie gör det först. Härligt med premiär i Säffletown med, ikke vanligt. tänk att jag satt när jag var nio år när jag tittade på den första filmen, har växt upp med harry potter och all magiskt faktiskt, det var nog där jag fick intresse för fantasi filmer - löve it! Ha en god kväll mina fina vänner så hörs vi imorgon.
En puss och en kram! Eller två!
Förmodligen tre, eftersom jag är kramsjuk. Så 1+2 då.
He

Kommentarer
Postat av: Emmie

LÅTEN ÄR SÅÅÅ JÄVLA BRA. VILL BARA DÖ NÄR MAN HÖR DEN. Nu äre snart potter, kommer dö

2010-11-17 @ 17:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0