:) can't get it out of my head

Speakless
nu förstår jag verkligen på riktigt
Du är den falskaste människan jag någonsin träffat, så full av hat. Du har förvandlas från tjejen med det varma hjärtat till monstret i alla sagor. True

men nu förstår jag att allt jag gjorde var bara för min skull, hade jag fortsatt i samma riktning så hade jag varit totalt krossad. det här skriver jag för min egen skull, och jag hoppas verkligen att det når ut till dig - du där som har förblindas så fruktansvärt mycket. Du kommer aldrig att komma långt, aldrig aldrig aldrig. När dina nya vänner, förstår hur du egentligen är så kommer dom lämna dig också. precis som jag gjorde.
Det bästa jag någonsin gjort i hela mina snart 18 år. Gör mig en tjänst, prata aldrig med mig mer, jag vill aldrig veta av dig igen. jag försökte acceptera dig på ett moget sätt, men du verkar fortfarande vara kvar i mellanstadiet. Herregud, du toppar verkligen listan. Grattis
Jag ville inte komma dit och förstöra, jag ville gå dit med min andra vän och ha kul. Allting kretsar faktiskt inte runt dig. Jag hade aldrig brytt dig och du inte hade varit så jävla otrevlig. Ditt äckliga svin. Du är verkligen helt flippad. Du förtjänar ingenting, inte efter det här.

Nu ska jag klä på mig ridkläderna och ut och rida på Rosa, det behövs verkligen nu. Lite djurkärlek. och utan min älskade Nadis vovvsing så hade livet varit ännu mer surt nu. hon vet verkligen hur hon ska göra för att få mig att le den lilla plutten.
trots allt är jag riktigt glad att jag för en gångs skulle gör rätt.

Puss på dig heartbreaker





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0