You're out of my life

Alltså, nu måste jag vara kritisk på några folkgrupper.
1. äckliga alkisar, alkolister
2. turkar, som tror att dom äger svenska flickor.

nej, jag är inte rasist, men jag blir så jävla förbannad när man inte ens kan ta sig en promenad längs hamnen utan att det följer efter äckliga turkar och säger att man har snygg röv, frågar vad man heter och vad man ska göra. snälla, flytta tillbaks till erat eget land istället, iallafall ni som är kriminella. dom flesta brotten som man ser på tv utförs att invandrare, inte alla, men väldigt många. jag tycker faktiskt att sverige kan börja ta hand om sitt eget folk innan dom börjar mata in folk 500 mil härifrån.
som ex, alla uteliggare. idag när jag satt på bussen så kom det in en som jag har sett förut, han åker ofta buss.
han har en sliskig keps, halvlångt fett hår, håller på och slickar med tungan hela tiden, och har 3 påsar med pantburkar med sig.
han satte sig såklart mittimot mitt säte och det började lukta fruktansvärt, sen efter ett tag börjar han peta näsan. - p e t a. n ä s a n , det gör alla visst okej, men inte på en buss och speciellt inte torkar av det på sätena.
jag blev riktigt äcklad, fick kväljningar, för jag menar tänk om han har suttit där jag satt. tänk om hela min röv är fylld utav snor? just vid det tillfället hoppades jag på att busschafförerna verkligen städar bussen noga efter.

ska det behöva va såhär i Sverige? ska vi behöva se såna här lidande svenska människor, som känner på fickorna så att dom inte har tappat sina värdefullaste grejjer; pantflaskorna och näsduken?

nej, ibland förstår jag inte riktigt vårt tänkande. tydligen går det bra att hjälpa kriminella som kommer och förstör vårt land, men inte dessa svenska uteliggare som inte har någonstans att bo.
sen menar jag inte att det är så med alla, kände att jag drog alla över ett streck. men den sidan jag har sett på turkar, ofta i unga åldrar, det är skam! det brukar aldrig vara så att svenska killar går fram och säger massa saker och är allmänt ärliga. fast det är klart, vi har otäcka typer här med. blir en enda röra det här, men jag tror ni märker vart jag vill komma.

jag har en känsla av att det kommer att bli krig mellan "negrer" och det svenska folket inom en snar framtid, jag hatar rasister, för egentligen är de helt vanliga männsikor. det är bara deras sätt som man stör sig på. de är inte så blyga liksom. tredjevärldskriget snart då? nej usch, vad hemskt. jag hoppas att vi nån gång kommer till den punkt där man kan acceptera varandra. för jag tror att om jag själv hade kommit utifrån, och fått höra att alla turkar är kriminella, så hade man blivit det. ungefär. alla invandrare är inte kriminella, alla svenskor är inte kriminella.

ursäkta mitt ordspråk, jag kallar alla invandrare för turkar.

förövrigt är jag sjuk, igen, fan med.
O.C Heeeeela kväällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0