sunny day

hej! sitter här i solen med en cola och bara njuter av livet.
läser solo, och bloggar. härligt på hög nivå. har en egen uteplats utanför mitt lilla hus så jag sitter här nu.







jag är så sjukt pepp till sommarn. värmen börjar komma, fåglarna kvittrar, alla är glada.
det är vår på riktigt! blommarna börjar växa fram och hela jag känner mig lycklig.
vinter borde utrotas, det är kallt och man måste ha världens tjockaste och fulaste kläder på sig.
det enda som fattas just nu är de riktiga vännerna, för jag är på riktigt helt trött i hela kroppen på att alltid
få skiten. det känns som om insidan är full av röda och mörkblåa blåmärken. jag orkar inte bära 210kg av ångest eller skuld, eller kalla det vad du vill, men jag orkar inte få skulden på något som inte jag har gjort. jag tycker att jag försöker så gott jag kan på att vara en riktig vän - ställer upp, lyssnar, stödjer, osvosvosvosvosv.. det känns som att det byggs lager av ilska och känslan att alltid alltid alltid bli lämnad. tur att jag är så stark, att ingenting av det här bryter ner mig.

det känns som att det är min tur att vara lycklig nu efter alla dessa år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0