Sista maj, hejdå våren och -Välkommen sommaren

vissa saker blir man så frustrerad över, såna saker som man inte kan skriva i bloggen fast än att man vill.
personliga saker som ligger och gnager, som man vill bara skriva värsta hat texten om.

jag blir så arg, hjälplös och besviken på samma gång, "you can't run away from your past", man kan inte springa bort från sitt förflutna, men om det inte har varit en del av ens liv (aldrig), varför ska man då behöva må dåligt över det? jag känner gång på gång att det egentligen är en smågrej, men inom mig så är det bannemej en stor grej, fyfan vad starka känslor. bara negativa. det påminner mig hela tiden om saker som jag inte vill minnas.

nåväl, ska byta lite uppgifter så att dom inte kan kontakta mig iallafall, nu får det vara bra.
Jag ska ha världens bästa sommar utan det där!

*tar ett djupt andetag*

imorgon är det en ny dag på blomstring, älskar alla färglada blommor som finns lite vartsomhelst nu, starka färger = sommar. Imorgon = 1 JUNI. hoho? är det någon som hänger med här eller? var det inte påsklov för 3 veckor sen? det känns iallafall som så. får hoppas på att inte sommarlovet rinner iväg iallafall, jag ska verkligen ta vara på dagarna, åka iväg till kusten kanske någongång, tror att man behöver en slags terapi och åka bort med sina närmsta för att återhämta sig. glömma bort tid&rum en stund liksom. sen sommarjobb såklart, snubben ska höra av sig på onsdag eller torsdag, i förhoppning om att jag kanske får jobbet. såklart massa mysiga hemmakvällar med grillning och sånt, men även grymma fester! sista sommaren som 17, oooohlala, sista sommaren som ung. diggar melissa horn förresten, lyssnat på henne ett tag nu och hon sjunger så gulligt och mysigt. hon plus lars winnerbäck får mig att tänka på sommaren.

OCH, höll nästan på att glömma; har sovmorgon imorrn till klockan 12:45, sug på den ni. så jag ställer mitt älskade alarm (älskar till och med alarmet imorgon) på 10:30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0