shopaholic

oj, jag trodde det blev ett inlägg igår. den såg ut som förra dagen ändå, måndagen alltså, fast det var tisdag.
hänger ni med? ;) hoho, jag kan berätta lite kort för er trögtänkta; tog en promenad med maria, som måndagen, och sen gick vi till donken och tog en vatten + cheeseburgare. stavas det så? eller jag gjorde det iallafall, maria tog bara en vatten. hon är duktig hon.

idag efter skolan så gick jag och emma till gina och kikade efter lite kläder, blev ett linne, en fin tubtob tunika typ, och ett par fräcka tights. bilder kommer här nedanför. sen så drog vi till kebabhouse och käkade nachos på uteserveringen, hiiiimla gott! efter det drog vi vidare till scalateatern och hälsade på serafia backstage! Backstage!!!!!!! wooho, himla coola var vi. hehe, det var trevligt att se den pricken igen.
tog fyra tåget hem, och nu sitter jag här i kökeee. förresten tror jag att mina toa invaderas av spindlar, har säkert dödat 20 spindlar. och varje gång jag ser dom så hoppar jag till och nästan spyr. varför ska dom va så jävla äckliga? Seriöst, jag blir i chocktillstånd när jag ser dom. mina ögon blir sådär fult stora.

nej nu måste jag plugga hörrni, har ett slags uppsats prov om mytologin i morgon i svenskan. det kommer gå åt kattingen!  tjatja



den ser rätt sorglig ut på bilden, men jävligt snygg på.
gina; 199 :-



okej, jag misslyckas att ta kort. har lärt mig att man inte ska ta kort bakom en gardin.
men äääälskar det här linnet, färgerna är mkt starkare irl, perfa till sommarn. gina 149:-


gina 199 :-    (titta inte på mina fina tår)

Tack mamma för kläderna! love yooooou



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0