pic

Här kommer lite bilder ifrån helgen, även mitt infekterade hål i tragus.. jag fick åka och få hjälp med att ta ut den, det var fruktansvärt. blodigt, varigt, infekterat som innihelvete (ändå ner över kinden, har målat över där så ni ser) så här kommer lite bilder.. dom får tala för sig själva :)



kvällens outfit. klänningen har jag ingen bild på!



jag och min plumsa serafia


där syns lite av klänningen!


sen kom denna sötnosen :)


brudar


jag hade kul!:D


hm..




Högtalar grisen! grymt bra ljud & bas! fungerar att ha mobilen i, koppla i tven och datorn.
från expert 1000:- tack mamma :)



och här ser ni mitt "fina" hål.
Ajajajajajajajajajajajajajajajaj

Nu ska jag ut och powerwalka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0