panic

Ibland slår det en tanke inom mig, eller en fråga som det inte finns något svar på.
jag kan inte förstå hur folk kan såra en så att det syns att den lider. om man säger ifrån att det är jobbigt, att man får panikattacker, hur dom då kan fortsätta pressa. det är nästan som dom njuter, och jag frågar mig själv 24h om dygnet hur jag står ut, everyday, inget svar. det känns som om jag är en hård som en sten, när man kastar mig hit och dit så är det förvirrande, och det gör ont för tillfället. men sen ligger jag bara där ändå, i kylan.
det spelar ingen roll hur jobbig dagen än har varit, för jag sitter ändå här i mitt nystädade rum med tända ljus i soffan.

tänk dig en ihop klibbad bubbla, hur mycket du än vrider och vänder, hur mycket du än river för att komma ut så känns det alltid hopplöst. ibland går det bra, ibland får man panik.

Nej, whatever, idag har jag varit i kd med mamma och magnus och städat ur det sista lägenheten. var även på syntest, och jag har inte så stora fel men behöver glasögon när jag läser osv. är fortfarande så jävla sjuk, hatar att vara sjuk nu när man verkligen inte vill!



hej jag heter Margareta Ingafjärt och är 45 år.
hihihi, bara låneglasögon än så länge för att se om det blir bättre när jag läser osv.

resten av den här hemska dagen ska jag spendera i min soffa, under en filt med te och kolla på OC!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0