måndag

Hellu! nyss kommit hem från skolan. har gått runt och haltat hela dagen pågrund av mina mördarskor. ajajajajajajajajaj x1000, borde boka tid för fotvård direkt. borde boka tid för ansiktsbehandling, massage, naglar, silikon i läppar, bröstoperation och fylla ut kindbenen om jag ska passa in i dagens Sverige.
men nope, här kör we natural beauty. för ärligt talat, hur mycket snyggare kommer inte jag vara än karolina gynning eller linda rosing när jag är 45? nej, jag tänker inte operera sönder mig. visst blir man provocerad ibland, men någonstans där inne i min trögtänkta boll så finns det en gräns. tur det.

nu ska jag laga mat, määckaroner&köttbullar, fabulous living! sen ska jag trycka på oc igen. eftersom jag inte får göra dataarbeten hemma (tydligen)? så kan jag inte göra något skolarbete. slappt as hell. möjligtvis läsa lite ur boken, men ja, tv är roligare?

nu ska jag våldgästa mitt kök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0