I'm with you

Vet ni?
jag pratade med min kära mor lite grann förut om att spara pengar.
kom fram till att jag ska hålla hårt i dom nu, så att kontot bara växer och växer, sen om något år eller något så har jag jädrit mycket pengar i fickan. kanske kan köpa en riktigt snygg bil, ut och resa, shoppa för flera tusen osv.

så nu gäller det, inte ett endaste köp på flera månader. nejdå, klart jag ska handla lite med ska hålla i dom nu!
funderar att dra utomlands när jag fyller 18, sen efter gymnasiumet åka ut och plugga utomlands i usa, det är drömmen och framtidsplanerna. jag har ju redan vart på en språkresa till Malta i somras, i tre veckor. då var det med härligt med sol, bad, nya friends. men denna planen är att åka ut någonstans på en mer inviduell resa, bo hos en rik familj i orange county och slavarbeta som frisör. fast iofs skulle jag inte orka med rika, falska personer. såna som bara bryr sig om pengar. inte i ett år iallafall. men det skulle vara grymt att se livet innanför dom portarna iallafall, jag är crazy i tvprogrammet O.C ni vet. har en hel box som jag säkert att kollat igenom 85 gånger i rad. sen vet jag att det är alltid lite överdrivet på tv, men det skulle vara coolt ändå att få uppleva hollywood och se det. gå ut på krogen, träffa kändisar, skaffa kontakter som jag så småning om kan börja klippa osv. träffa en rik amerikansk man som jag lever på. haha, nu börjar jag gå över gränsen där va..

nej nu ska jag trycka på play och kolla på oc.
Kysssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0