have plans to do

Åh! jag blir så avundsjuk och glad för emelies skull när jag läser hennes blogg. bor på värsta lyxiga stället i florida, palm beach eller vad det hette. verkar som det liknar oc, med stängsel runt omkring området där vakter vaktar utanför så att inga oanhöriga ska ta sig in. äter bagels, går på basebolls matcher, åker snygg bil, bor i ett fabulous house, osvosv. jag ska garanterat också åka som au-pair någon gång i livet! shit upplevelse på hög nivå.
nog att malta var azum, men U . S . A? omygood, jag hade nog dött.
nej nu ska jag sluta drömma ett tag, man blir så inställt på det så att man vill åka nu. på en gång.

annars då, har inte gjort ett skit idag. tagit en powerwalk med vovvsen som hoppade pladask ner i älven och badade. hon hatar verkligen när man säger; -ska vi duschaaaa? på ett fjantigt språk.
men älven, den flyger hon minsann in i. knepig vovve! på tal om vovvar så ska jag vara hundvakt åt min systers hund nickipickipäronpung, fast hon heter bara nicki, hon är hur söt och underbar som helst, fast det är nadia med.
men hon kommer imorgon kväll, så då blir det morgon och kvällspromenader ända till lördan.
är ju marten till helgen också, får se om jag hittar något skit ute på stan. på lördagskvällen planeras det grillning med sara, och bara myspys. på fredan vet jag inte, kanske följa med bea och michaela ut en sväng. kul att komma ut ändå, även fast man inte ska dricka. johanna och jag kom på att man har fasen roligare utan alkohol, ibland iallafall, för då gör man ingenting man ångrar och man kan dansa mycket bättre. haha, smart tänkt av en 16 och 17 åring. jappjapp!

förresten, varför tycker vi svenskar att usa verkar så grymt coolt? provecerade av alla tv-serier som spelas in där? jag menar, dom i usa kanske tycker sverige är skitgrymt med våran enorma skog och fula värmländska.
vem vet? jag tror det är för att här i sverige så finns det inte så mycket sevärdigheter och kända verk, i usa har vi hollywood, L.A, otroligt coola stränder, berömda orange county, fullt med kändisar osv. jag tycker inte London verkar lika intressant som usa, fråga mig inte varför. ge mig en jorden runt resa tack? förutom afghanistan (okej, erkänner googlade det för att se hur det stavades haha), etiopien, och alla andra trashiga länder.
jag kommer ihåg när jag var liten, kollade på blood diamond, bestämde mig för att bli krigare och ville uppleva det spännande livet, som tur är har jag inga planer på det nu iallafall. herregud, anna larsson som krigare?
hade nog inte ens klarat av att gå i leran, eller så hade jag smält i värmen.

nej, nog om drömmar. fast såklart hoppas jag att några av mina drömmar slår in..
bada med delfiner iallafall?
bestiga mount everest?

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0