everything is black today

haha, du är som alla andra
synd att jag verkligen öppnade mig denna gången, för nu känns kniven i hjärtat mycket vassare.
väldigt dumt gjort av mig, dumtdumtdumt. Jag ska aldrig bli kär igen.
och alla jävla "kompisar" som säger att dom finns där no matter what, eller hur.
nej usch och fy på denna värld, finns verkligen inga äkta människor verkar det som.

så nu ska jag inte gå ut på länge, för med alkohol med i bilden så blir allt bara skit.
så ska det ju inte vara, det ska vara trevligt och kul.
men nej, nu väntar jag till sommaren.. Härligt som fasen.'

Tack för en rolig kväll trots allt ändå Maria, Emma, Angelica och Moa :)
vi grillade och spelade öl-spelet. sen kom adam och simon till mig och maria för att dom andra gick.

Idag blir det oc hela dagen, hoppas jag mår bättre imorgon.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0