Det finns ingen att behaga, inget att förklara, inget att försvara.

Idag så gjorde jag klart allting i skolan! det mesta i datan, vilket jag låg lite efter i, och sen svenska mytologi uppsatsen. det känns som att sommaren är här snart iallafall, värmen har ju kommit, det är bara sommarlovet jag längtar efter nu. och ibland får jag såna där *I LOOOOOVE MY LIFE* moments. kan ni fatta att för 6 månader sen var det december, det var snö ute. det känns så långt bort, men ändå inte. 182 dagar blir det 1 juni, 182 dagar sen det var december. går det i denna takten så tar vi snart studenten, och jag blir 25 år. ålderdomen skrämmer mig lite faktiskt, jag är rädd för att bli gammal. jag är rädd för att bli 101 år, senil, grått hår och skrynkligt ansikte, hängpattar, osv. kul liv?

har precis tagit mig en smaskig springtur på ca 20 min, jag fick panik när jag proppade i mig typ 150g chocklad plus popcorn. idag har det varit en onyttig dag, riktigt stort minus på det! men jag har ju iallafall tagit mig en kort promenad plus en springtur, så imorgon blir detsamma sak and over&over again. det är fast beslutat att 20 kg ska bort. har gått ner ca 4 kg sammanlagt nu, en fjärdedel, jag är pågång vafan. det är inte lätt att vara tjock.

nu ska jag hoppa in i duschen, smörja in mig med bodylotion, på med dom mjukaste sovkläderna, sen ska jag sova en helt wonderful natt utan mardrömmar, eller konstiga drömmar överhuvudtaget, (hoppas jag!) 
imorgon ska jag ha klippmodell för ökade längder, Sara får det bli :) henne tar jag 06:57-tåget med, morgonpigga jävlar. eller inte.
ha de nice =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0