life is what u make it

buu för hosta, feber och allmän förskylning! började lite smått i morse, men slog ut i rot lite senare på dagen. det är nog det värsta man kan ha när man är sjuk, faktiskt! eller ja, det säger man ju till all sjuka när man blir sjuk. jag tror att det gäller att inte tänka så mkt på det, då mår man bara ännu mer dåligare.
annars efter skolan följde jag med emma hem en sväng, kikade in hennes nya snygga lägenhet. klippte henne lite med, tror hon blev nöjd iallafall? :) sen så tänkte vi dra och springa bort några kalorier på gymmet, men ackack jag kände mig verkligen dålig så jag tog en buss hem istället. efter jag gick av bussen så började min hals klia fruktansvärt mkt, så jag började harkla och hålla på. sen när jag skulle spotta, så kommer det blod ur munnen. är det farligt? blev lite rädd faktiskt. men det började ju inte direkt att spruta blod, bara lite liksom.
iallafall, skolan idag var ganska så dryg. jag och emma satt och filosoferade långt långt iväg till en annan årstid, nämligen sommaren. Tänk dig att ligga i gräset, dra fingrarna längs det gröna gröna gräset, se solens strålar stråla längs hela kroppen, ligga och schteka från kl 11-16, dricka en iskall cider, och på kvällen när solnedgången börjar glänsa sakta men säkert ner sätta igång grillen på högsta värme och se eldflammorna leka, lägga på grillat och äta Längtans potatisgrattäng, och mittimot dig sitter dina bästa bästa vänner skrattandes med de likbleka tänderna, i hopp om en ny grönskande sommar.
Alright, RIKTIGT SÅ pratade vi inte, det hade låtit helt wierd? haha, men mkt prat och leenden blev det iallafall.

Annars så sitter jag bara och läser bloggar, det finns verkligen inget roligare! spännande att följa personer som provocerar om ett perfekt liv, som egentligen inte är så perfekt. fast vi faller för det, för att det är så vi vill leva. precis det jag menade med det förra inlägget. kollar in kenzas blogg, och tyra&bellas show. det är kul när man får följa med in i kenzas miljonlya och se 50st av hennes skor, men kenza skrattar och säger att hon har ännu mer i källaren. jag ÄLSKAR verkligen såna skor, finns det något finare? varje gång jag går förbi bianco, eller någon annan skobutik, så ser jag verkligen mig själv framför mig. precis den stilen, allting perfekt.
men så kommer vi till den dåliga biten att jag är för lång för att ha såna skor, egentligen spelar det ingen roll på den skolan jag går på just nu, för det är många som har klackskor, så då ser det inte knepigt ut liksom. men  mina jätte-fötter får inte plats i skorna, mina äckliga missbildade fötter passar inte i dom. egenligten har jag inte så fula fötter, men dom är så fruktansvärt långa, jag menar vem har 41½ i skostorlek? no one, precis.
nu ska jag kika på oc, eller film. har inte bestämt riktigt än. medans jag bestämmer mig lägger jag in mina drömskor, och dregglar redlöst.


alltså, ungefär såhär. grr?



mums, till våren blir det nog några såna här dojjor ändå.
längtar verkligen till att kunna ha snygga outfits igen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Din med! Men tänk en varm sommar dag, då får du "två flugor i en smäll" 1.det är skönt att gå så när det är skit varmt ute 2. Och det är snyggt ;)



2010-03-15 @ 19:40:34
URL: http://bringiton.blogg.se/
Postat av: Anonym

japp jag blev nöjd!;)

2010-03-15 @ 20:23:44
URL: http://ekullander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0