no one is perfect

haha ni får ursäkta det andra inlägget, men har man skrivit en skit lång text om en bra åsikt och trycker på logga ut iställer för publicera så tappar man suget på att skriva mer.
iallafall, sista dagen på praktiken idag. ingen skillnad än vad det brukar vara, jobbar ju där på lördagar så samma rutin typ. men jag hade kunder hela tiden så att det var mkt skojjj! inte alls jobbigt, bara kul. har verkligen hamnat rätt känner jag. inga oäkta kalla frisörer, utan en man på 40 år som är hur skön som helst. i löve it! haha,
jag vill faktiskt inte tillbaka till skolan, måste säga att jag faktiskt gillar säffle skarpt
visst det var så himla skönt med omväxling där på höstterminen och flytta till kd,
men jag vet inte vad det är med mig, för att jag trivs bättre här, hemma. det är tryggare här liksom. så vet ni? nu ska jag snart flytta ut, och flytta till säffle igen. jag ska flytta in i våran gäststuga mittimot vårat hus på 64 kvadrat tror jag det var? nymålat och fint är det där inne, och nya fräsha prylar ska in. hemma bio lutar det åt också. flytten sker under slutet av maj. can't wait. sommarfester, grillfester, chillkvällar, i säffle! wie

nu ska jag tänka på något annat och inte vara så överdrivet glad, mohaha ;) idag efter praktiken iallafall så gick jag direkt upp till min egna lilla våning och började spela the sims 3. nyinstallerat och klart på datorn! perfa, lite mer seg men annars går det. dessvärre börjar mitt spelberoende öka väldigt snabbt, scary. 6 timmars spelande, inte så jättebra kanske. mina ögon är som fyrkanter just nu, sexy visst?

säger godnatt och ha en bra fortsatt kväl, ska dra på massa filmer och O.C nu! love

OBS! jag hittade inlägget som jag trodde var raderat. lägger ut det någon gång senare, det låg i utkast!



före spelandet..



efter! ni ser ju fyrkanterna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0