måndag

dålig uppdatering.. jag mår inte alls bra. orkar inte sitta vid datorn ens, tror att jag börjat bli sjuk. har jätteont i magen, och magsjuka går ju så det skulle inte förvåna mig om jag får det nu när praktiken börjar imorrn. whatever, annars så hade jag det riktigt kul i lördags! :) blev inte så mkt folk som väntat, men bonnefest = sköna people. haha, mkt bugg och skratt bjöds det på. jag tänkte försöka lägga upp några bilder nedanför, om jag hittar lite ork till det! bilderna är oredigerade, orkar inte fixa till dom nu.
tänkte dra på en film, Precious, handlar typ om en misshandlat flicka som blir våldtagen av sin pappa och får barn + HIV av han? jag har inte läst på så mkt, men bra recensioner (stavning?) iallafall så jag ger den en chans.



Madde babe och Jag.



Madeleine, Johanna födelsedagsbarnet, och mee



people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0