it's tuesday biatch

förlåt för dålig uppdatering (bloggen)
haha, får dåligt samvete när jag inte har bloggat på ett tag.
säger det igen som jag har sagt förut, shit dagarna bara flyger förbi. det var ju jämt nyss nyår?
nej anna, det är snart april. herreminjesus, men hur som helst är det riktigt skönt iallafall
alla längtar till sommarn.

förövrigt är det inte min dag idag, jag hatar alla lärare och jag vill verkligen aldrig se dom igen.
okej, där drog jag alla över ett streck men dom flesta är helt out of my mind, jag förstår mig verkligen inte på dom. förstår inte heller hur min idrottlärare kan stå och skrika åt mig för att jag hade för vardagliga kläder på mig istället för gympakläder och förklarade noggrant hur dålig jag var för att jag spelade fotboll med mina vanliga kläder. ungefär såhär låt det: har du gympakläder JA ELLER NEJ?!?! jag: nja, men jag har en kofta på mig över. MEN DÅ HAR DU VÄL INTE DET? jävla f*tta, på han och hans temperament. jag har nog aldrig varit så sur och ledsen på en simpel idrottlärare i hela mitt liv, nog att vi hade en sträng lärare på högstadiet men det här slog rekordet. + att han är riktigt äcklig.
så, nu har jag fått ur lite ilska bort från min lilla hjärna.
tänkte sticka till gymmet efter skolan, men jag kom på att jag verkligen inte hade tid med det. för 1. har prov imorrn, ganska så svårt och stort curler prov. 2. har visning för en som ev. ska ta över min lgh. 3, var tvungen att städa och tvätta aset av mig. så bestämde mig helt enkelt att skippa gymmet, jag var där igår en sväng och ackack vilken träningsvärk jag fick. men imorrn är jag nog taggad till gymmet, fast får bli lite senare då eftersom visningen är kl fem. hm, hur får jag ihop allt? no idea.
nu tänker jag sätta på oc och äta popcorn, och klämma in lite curlerträning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0