fake

oj, jag måste säga att jag är chockad över hur mina såkallade vänner beter sig.
jag trodde att dom stod upp och försvarade en, inte lämnade en i sticket.
det visar ju en gång till av alla miljoner gånger att det faktiskt inte är äkta vänner.
men sen börjar jag fundera på om det faktiskt finns "riktiga vänner" nu förtiden.
för om jag ska vara ärlig, så har den här världen alldeles för många otäcka typer,
som nästan vill göra allt för att få en att må dåligt. jag skrattar lite för mig själv,
när jag svarar med ett leende, och inte blir sur tillbaka. för egentligen kan jag inte
förmedla hur ledsen, arg och besviken jag är!
det känns som att allt är som ett spel, jag vill inte spela. jag vill vara mig själv och reagera naturligt.
men jag vågar inte längre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0