det är söndag

godmorgon! ligger här í sängen med oc framför mig som är pausat för tillfället.
som ni ser nedanför så är inlägget skrivet före inlägget efter. jag la bara ut det för att jag hittade det i utkast, som tur var. känner mig jätteseg och funderar starkt på att resa mig upp och börja packa.. packa allt till kd, packa ihop mitt älskade liv i säffle och släpa på resväskan till ensamma karlstad. ja, jag är inte så glad för det.
usch det är verkligen tråkigt där borta, ensam i en etta i karlstad - den stora staden. ätandes, bittriga anna. haha, nej men jag har ju faktiskt börjat med gym där borta, och nu när vädret tillåter en att vara ute så blir det nog minst sagt lite skoj. mamma var i karlstad igår och köpte mat som hon bar in i kylen till lägenheten, så behöver inte tänka på att köpa det. har för mig att hon sa att hon köpte ett par tränings-tight byxor med. såna där som alla har när dom tränar, kände lite grupptryck där så jag bad min kära moder att köpa ett par. tack! :)
kl fyra går tåget, så jag ska ta och börja röja här uppe så det blir fint tills nästa helg. puss

maddeklen förra året, i think? den här bilden skrattade vi åt länge.
haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0