can you see it?

död åt SJ! usch, allt gick bra till grums, sen vid grums så stannade tåget.. 5 minuter gick.. tio.. 15.. sen ropar dom i högtalaren; pågrund av tekniska problem och ett mötande tåg beräknas vi åka inom 20 minuter. efter tjugo minuter så säger dom att dom vet inte när dom ska åka. det var påväg människor som skulle laga något. då tappade dom flesta humöret och blev skitarga, en del skulle ju med ett annat tåg i karlstad eller kil, osv. så tur nog så säger en snäll kvinna att hon hade 2 platser kvar i bilen. så jag och en annan passagerare åkte med. men vi fick vänta ett tag eftersom han som skulle hämta oss kom från kd. men sen åker tåget ändå, och vi blir ståendes kvar. haha jaja, det var gött att åka bil iaf! nu är jag väl hemma som tur är, sitter och kollar på kalla fakta. ska nog göra mig lite mackaroner och köttbullar. för filen som står i kylskåpet gick ut 17 februari så jag ska nog slänga den? uschusch haha en månad sen. undrar hur den ser ut?


Put my make up on, thinking 'everything will be alright today. Something is scratcing my heart.
And then, when I look around, I understand that this world is not for me.
It's not forgiveness. But it's to unsympathetic to understand me. Because i'm not perfect, i'm not even beautiful or attractive. the only thing I have is a beautiful inside. the truth is that the exterior is taking more space than the internal - it's to late soon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0