1 mars

varför rinner bara veckorna iväg? tiden går fruktansvärt fort nu tycker jag!
jag har iaf inte haft tid att blogga. på fredan när jag kom hem så bar det av till tuppen med familjen, och marriaa följde med. blev en cider där, och en när vi gick. haha jag och maria sätte oss vid kinaresturangen och tog en smaskig kall jordgubbs cider. mumma! sen gick jag i sömnen genom stan och gick och la mig innan tolv - gött som satan. haha älska mina uttryck?! 
Har börjat tage körlektioner nu mä, bättre att vara ute i tid. då vet man ju att man klarar körkortet! mkt smågrejjer som man lär sig, som man inte lär sig när man kör med pappsen. maddelen sov här inatt med, mysit satt. sen skulle hon till tandläkarn, och jag till icenter.
helg < bra.
gick till assad en sväng på lunchen (salongen jag jobbar på), hjälpte till lite smått också klippte han rätt det fula som hon andra kärringen hade klippt. så nu äre fajnt!
nu ska jag göra ngt roligt, äta kanske? mmmmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0