*v* ** e* *o*a! 1 Juni idag iallafall.

Jag vill att alla klappar nu okej?

klappa då.

eller nej förresten, gråt och tyck synd om mig.
J.A.G.  H.A.T.A.R  M.A.T.E.M.A.T.I.K. mest på hela jorden. eller så hatar matten mig, överens kommer vi inte iallafall. Ig på nationella proven, vet inte om jag ska skratta eller gråta. Gråta gjorde jag förut iallafall, hamnade i nån sorts trauma tror jag, ut genom dörren, eller jag flög ut genom dörren och gick på stackars emma (förlåt emma) Sen ut, skakade, hyperventilerade. ska skolan ta död på mig snart eller?????
jag fick ett förslag om sommarskola, jag höll på att dö när hon sa det. aldrig i hela mitt liv att jag skulle gå på sommarskola på SOMMARLOVET, neverever. där går gränsen. helt ärligt är jag slutkörd nu, jag orkar ingenting längre, inte ens mig själv.

så nu ska jag åka iväg på fortvård och försöka njuta lite, sen om solen är kvar när jag kommer hem och lägga mig i solen. och INTE tänka på skolan. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0