Juni 29, 2010

idag har jag jobbat från kl 10-14, sedan kom sara och emma och hämtade mig för att sedan sticka till duse och gassa. helsikesbananer vad härligt det var! älskar att smeta in hela kroppen i överdrivet mycket olja.
sen så åkte jag, bea och mickan ut till källarbacken och fortsätte att bada och steka, alltså har det varit en riktig stekar-dag. sen vidare till mickan där vi drog på en otroligt dålig och dryg skräckfilm?! fu, men det var mysigt under filten iallafall.

ah, det var väl min dag. försöker att tänka på något annat istället för att tycka synd om mig själv och vara deprimerad. (lugn mamma, bara ett talessätt).        fick klart på sak utav en friend idag iallafall att his not a good guy. men vafan, det som händer, det händer. orkar inte bry mig så mycket nu vad som är bra eller dåligt, jag tart som det kommer och sedan om det inte är bra så tar jag på mig min klackar och tart med en klackspark. höhö

(NU RÅKADE JAG TRYCKA PÅ EN KNAPP SÅ RESTEN AV TEXTEN FÖRSVANN) F*TTA! försöker att sammanfatta mig. även fast jag inte kommer ihåg vad jag skrev?

jag ser bara de positiva sakerna med han, har inga direkt negativa tankar sådär. bara jag har det i bakhuvvet.
fifan för players. även fast jag är en liten plupp själv, eller hur man ska säga. är det såhär jag beter mig?
naeeeeej no more talk. i'm done med tänkandet. ingen idé att jag försöker gå och lägga mig nu heller. det slutar ändå bara med att jag inte kan sova, vilket leder till att jag börjar tänka.. och då letar sig tårarna fram medans ilskan om att man bryr sig för mycket finns. sen så ligger jag där till 3 ändå och vaknar upp på morgonen helt INTE utvilad.

förresten hatar jag alla som sprider falska rykten! haha, jag brukar aldrig direkt bry mig eller så men när någon sprider ut att man har pippat med en person som man verkligen inte har så blir det bara pinsamt i slutändan, för då tror alla att man är en whore. blöööööe, i hate to say it men faktiskt så fungerar säffles folk så.
annars är det en ganska mysig stad.
ska nog flytta till usa eller nått när jag blir äldre, sen om det skiter sig där så tänker jag hålla på att flytta runt om&om igen för att återuppleva det där första intrycket man får om alla, när alla försöker att vara trevliga. dessutom vet ingen ett smack om en, sen kan man göra vad man vill för man kommer aldrig se människorna igen. iofs kommer det nog att bli jobbigt efter ett tag, om man fäster sig vid någon. men när man väl känner att man "har hittat rätt", då kan man stanna där.
äsch förfan, nu börjar jag skriva massa fantasier.. men det är bra att fantisera :>
tror att det bara är att hålla upp det där leendet och se glad ut, hur mycket man än vill lipa så upp med smilegroparna fan. i denna värld i denna tid så lönar det sig... bläk för falskhet.

over and out

Kommentarer
Postat av: caroline

vilken fin blogg:)

2010-06-29 @ 15:31:44
URL: http://carolineklund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0