Sommardag, i love it

Bambambambaaaaaaaaaaaaaaam

Nu vill jag att alla klappar händerna på riktigt, sådär hårt och fort. för att.......

JAG FICK G PÅ MITT OMPROV I MATTE! och en ännu mer riktigt roligt grej var att jag inte ens behövde göra del 2, för jag visade vad jag kunde på del 1. tydligen så hade jag skrivit så himla bra på del 2 i del 1, så att dom var riktigt impade på mig. jag blev så fruktansvärt glad hest! Nu är alla skolarbeten och prov klara. Nu tänker jag slaappnaaaaa av.

och det gjorde jag ikväll minsan, drog till duse där jag mötte upp johanna och några andra flickor. vi satt och stekte lite i solen på en filt med chips, cola, vattenmelon, osv. fast jag hade inte med mig något, så jag snikade lite av alla andra. haha! men det var supermysigt, och solen lyser ju fortfarande när klockan är lite över nio!
nu gott folk, tror jag det är dags att börja inse att det är sommar. fåglarna kvittrar, sena sommarkvällar med allmänt mys, solbränna, vågorna.. Jag njuter, på riktigt.

Förresten har ett knivrån i säffle skett, vid halv fem, det var fett mycket poliser och ambulanser ute i stan förut. dom var 2 stycken, varav en satt i bilen. det var två kunder inne i butiken med, en lyckades smita ut och den andra låg kvar på golvet. alla hade rånarluvor.      Nu till min stora fråga, varför?!! I en stad som säffle så skulle dom aldrig kunna komma undan, för mycket människor just i stan osv. riktigt osmart tänkt.. idioter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0