smartare än vad du tror, i got glasses!

Tro det eller ej, men den här dagen har faktiskt varit bra! jag gjorde omprov, eller iallafall en tredjedel av det.
måste göra om allt från början, dvs; Del 1 består av 2 delar, jag gjorde första idag. och del 2 är bara ett prov.
så det kändes riktigt bra nu iallafall, jag tror på mig själv. osäkerheten sitter såklart där, men jag hafsade inte igenom mig provet, jag tog det lugnt och det kändes bra. om jag fortfarande inte visar resultat så är jag tydligen ett ig-barn, så är det. men jag vet själv, och mina lärare också att jag inte är det. i högstadiet gick jag ut med 260 p, bara vg och mvgen. så det är en liten chock för mig det här. men det går bra, i think.
mina nya bågar har kommit med, dock har jag bara på mig dom när jag läser. har inget stort synfel, bara att texten kan försvinna ibland och det är ett slags migrän. men med läsglasögon så underlättar det.

nu ska jag veeerkligenbbbbeeeeerkligen ut i solen och steka. Älska vädret, älska Juni, älska Sommarn.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0