it feels so right, take me then?

förlåt för en dålig uppdatering
har inte haft lust till att blogga, som sagt är allt väldigt rörigt omkring.

nu ska jag beskriva mig som person; vredesutbrott, nostalgisk, tänker mig inte för vad jag säger.
eller ja, det är min dåliga sida iallafall. dock inte över vänner eller sånt..
men känner ni igen er; man blir så j'vla förbannad, säger ngt som "är du helt jävla dum i huvvet eller?" sen så står hela släkten där. typ. jag dör lite. men är fortfarande förbannad.
och besviken.

hur ska man göra för att koppla bort ilskan och blåsa iväg den någon annanstans? brukar oftast kunna hantera mig, men ibland så är det på gränsen lovar jag.

min andra sida, (den som är vanligast); trevlig, impulsiv, pratar så att jag låter helt smeck, och blabla.
ibland önskar jag att någon såg hur man innerst inne var, då skulle allting bli mycket lättare. typ att dom vet hur man tänker och så.. eller såklart inte allt, men ni fattar.

nu stryker vi ett sträck över det här.

imorgon har jag sommarlov.. Äntligen. jag ska göra mig fin imorgon, sådär riktigt fin. sen ska jag festa järnet, ska fira sommarlov. Och jag ska vara glad. nu känns det lite sådär halvtungt, men det fixar sig.
Klassfest 9D imorgon, mina små gullipluttisar. dom kan alltid få mig på bra humör dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0