good peoples are the winner

Jag får ont i magen av en del i min omgivning. Jag får ont i hjärtat av att se hur en del i min omgivning beter sig.
Jag har en del bra personer, som man verkligen ser skillnaden mellan de goda och onda.
Alltså, en del är väldigt genomskinliga. Det skriker falskt om dom. Man kan se hur de är rätt upp och ner..
Jag har tyvärr oturen med att alltid träffa sådana människor, som utnyttjar mig. (varför skriver jag med stora bokstäver?)

Jo, för att jag är en bra person. jag är för snäll, slickar röv nästan. grejen är att jag egentligen innerst inne är en helt annan person. jag vet vart gränsen går. men inte i den verkliga livet, för där kan jag inte säga Nej.
hur som helst så tror jag "Att vara god lönar sig i framtiden", är man en person och går runt och är riktigt sliskig och drar åt sig allt man kan, skiter i de andra, ja då får det sina konsekvenser.
The good people always win at the end.

idag har jag haft en riktigt trevlig dag med Sara. drog upp till sjukhuset först, för att ta ut pstaven. och fyhelvete vad ont det gjorde, värre än förra gången. jag tror hon som gjorde det inte kunde sin sak riktigt, för det tog lååååång tid och nu har jag världens hål?! det ser ut som om jag har blivit skjuten i armen.
sen blev det en körlektion... det gick inte så bra denna gången. konstigt, för alla andra gånger så har det gått susen. man har väl sina dåliga dagar också antar jag. mer träning bara.
sen åkte jag och sara hem till mig och satte på grillen, gjorde vitlöksbröd och allt det där. sjuttsiingen vad gott det var. men som sagt, (vet inte om jag har nämnt det här än) så drack jag en nutrilett Shake. sen grillat, det är det enda jag har ätit idag. min diet har börjat nu.. jag ser fram emot att tappa massa kilo! har gått ner 5 sammanlagt nu, det fattas bara 15 kg kvar.

nu ska jag snart sova, blir nog tvtittande först. ska upp och jobba 10 imorrn, för ni som inte har förstått så säljer jag jordgubbar. yummi

hejsålänge!        orkar inte kolla igenom texten, så det kan vara lite felstavat och blabla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0