försök inte ens att ge mig fel svar

försöker....
mm.
fan.

nejfan jag ska inte lacka ihop för en sån här grej, bara att vänta och se vad som händer. ¨

ingen idé att jag håller på att blogga nu när jag ändå bara har det på tankarna, så jag låter tven ta över min kväll med FETA chips. plus lite musik. orkar fan inte duscha heller, få det imorrn.

JIDPJAFAOP J'FPAOSJFAOSPJF OPASJ'jopf'sjf2w+

hajdo
-
jag suger, hela jag suger. jag har blivit en helt annan person sen förra året har jag insett. jag vågade vara mig själv då och trodde mer på vad jag gjorde, iallafall innan vinterdepressionen. när den kom försvann allt, men jag byggde upp det igen. allting på nytt. det var inte lätt ska jag säga, och inte så lätt att skriva om det heller. det är något jag aldrig har gjort förut, för vill inte att folk ska tycka synd om mig. det är bara värdelöst, ingen hjälp.
man måste bara inse det själv. det som är svårast nu är detta med kärlek, alltså den är hur underbar och mysig som helst. jag har alltid haft svårt för att bli kär (tack gode gud det), men dom få gångerna den klingar till så är det bara jobbigt. man har något att förlora och sakna så att det gör ont. man önskar hela tiden att dom där smsena man får kommer från han.
jag har insett att det är bra att skriva av sig, -inte på detaljer, men hur man känner sig. då är man ärlig mot sig själv. so here it comes;
Jag tycker om dig, jag tycker om dina händer och din kropp.
jag gillar det där sättet som du ler åt mig, ditt söta ansikte.
jag gillar spänningen, och sättet du säger godnatt
älskling
jag älskar impulsiteten.
kom nuu dååååååå, kom och håll mig för for fuck sake
puss?

antar att det där bara är slöseri med tid, men det känns bättre för mig.

sitter och öser in flames med come clarity på högsta volym, jag spränger nog snart högtalarn..
jag ska se dom live, arvika arvika arvika, och du är där. du.               :)
haha vad patetisk jag är..

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0