hm

sådär nu har jag läst klart alla mina 10 favoritbloggar. tog mig någon timme, men jag älskar att läsa bloggar. speciellt såna man har följt i något år, man blir liksom besatt när man har börjat läst dom. vad gör dom nu? vad har hänt nu? osv..
annars tar jag det bara lugnt och lyssnar på damien rice. kom hem ifrån gymmet för en stund sen, så jag är lite tom på energi. men det fixade jag med lite onyttigheter - godispåsen. jag tänkte såhär, det är ju typ fredag? eller ja, egentligen tänkte jag inte alls. whatever, haha, jag köpte lite sura flaskor, ni vet dom där blåa och rosa? i love them! och ljusa chokladpraliner. det var smaskens, och dåligt samvete har jag inte heller, för jag brände 294 kalorier idag på gymmet så jag ligger inte så mycket minus iallafall. märkte till och med på mitt linne, som satt tajjt och magen stack ut på för ett tag sen, att det hade blivit jätte pösigt och stort. så det går ganska bra nu.
till helgen blir det lugnt, och helgen efter det med. jag håller det jag har skrivit, nu ska jag bli en nyttig och bättre människa. supa kan man göra när man fyller arton, röka kan man göra när man får cancer. I'm done with it! och det känns så bra att man har blivit lite mognare och inser att man fortfarande är ung. jag är inte i tonårs/fjortisstadiet heller, men jag börjar bli vuxen. så jag är någonting mittimellan. känns perfekt! nu menar jag inte att jag försöker vara mogen och skriva att jag aldrig mer ska gå ut. för det är klart att man går ut med dom bästa ibland, men inte lika ofta. till sommarn till ex. då blir det party! älskar sena utekvällar under sommarnatten, när man kan bära snygga outfits och ha glyserna på :)
Nåväl, nu tänker jag ta mig en lång dusch. sen ska jag sätta på Love Actually, som jag har tänkt att göra i 2 timmar nu. Ikväll bryr jag mig inte om jag somnar sent, för jag har varit trött hela veckan ändå. Pågrund av all träning som jag har svettat skiten av mig i tre dagar nu. haha, men det är skönt ändå.



Ja ni kanske ser? jag har dock ingen före-bild så att ni kan se hur fet jag var innan. men jag hade en jävligt fet mage. det jag har ringat in är ganska mycket muskler för tillfället, eftersom jag kör rätt hårt med lår och rumpa. bara för att få bort alla äckliga celluliter. men dom är för stora, så dom partierna ska bort och nu ska det börja jobbas på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0