händelserik dag!

usch, jag är sjuukt taggad till att gå ut ikväll! men det får vänta ett tag, ska inte ut på några veckor faktiskt. nu blire att vara törr, inte så likt mig. men jag ser ingen mening med att gå ut när man ändå inte kommer in på krogen. visst till sommarn när man kan vara ute ändå för att det är varmt, då är det klart att man partajjar sin röv off! haha. finns det något bättre än en stekhet sommarkväll, ligga i gräset, knäppa en kall, och umgås med dom bästa? nej, jag tror nog faktiskt inte det. det enda som är bra med vintern är att getingar och myggor inte finns, det är nog det enda. usch nu längtar jag ännu mer till sommarn, då är det bara 6 månader kvar tills jag blir 18 - vilket betyder att man är myndig enligt the law,  och då får man göra vad man vill för då är man tydligen vuxen. helvete heller, jag vill vara ung i sättet ett tag till. bitterkärring kan jag bli när jag är 80+
nååväl, idag har jag varit och jobbat på salongen från halv elva till halv ett. klippte magnus papi, blev riktigt scnajsit. förutom att jag skållade han med för kallt vatten i schamponeringen, klippte han i ögonlocket, och några mer saker [hoho] så gick det bra. det roliga är att han måste ha sin otursdag idag. först det som jag skrev nu, sen när vi skulle ut till bilen och åka hem så skulle han krama nadia, vovven, så skulle hon göra givemefive med sin baouta stora bang tass, haha AJJ magnus ansikte. han har ett rivsår precis under ögat och över läpparna. inte nog med det, tänkte ge han en lycko spark för att hans dag skulle blir bättre, men då råkade jag knäcka ryggen lite.. eller mkt? KLUUUUMP. fast han är mer klump, för han köpte en jättefin blombukett till mamma som alla hjärtansdag present och ett sött kort som jag tvingade han att köpa där det stod: - kvinnan i mitt liv. givetvis tvingade jag han att skriva, jag älskar dig på det också. för det hör ju till att säga det, right? såå när han väl hade ansträngt sig att vara lite romantisk så skriver han.. ord efter ord. men oj? står det inte - jag älaskar dig? jo? HAHAHAHAHA garvade tills tårarna sprutade. tycker lite synd om pappsen, men herregud vad rolig han kan vara ibland alltså. så himla charmig.
nu ska jag göra något roligt hade jag tänkt mig. GIVEMEFIIIIIVE 'PANG'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0