the future

idag så gjorde vi dom indiviuella (stavning?) valen i skolan för 2an och 3an. valde färg och stilanalys/ make up 100p i tvåan, så tror jag att jag ska välja engelska B med. men jag är osäker, för jag vill verkligen inte läsa mer matte. men om jag skulle vilja utbilda mig mer i framtiden, så krävs matte B.. och ev. engelska B. men tänkte att om jag läser eng B så har jag iallafall läst en grej. har lite lättare för engelska med, så jag tror nog det blir så.  sen i 3an alla frisör ämnen, klipp och- färgteknik 50p , och fördjupningskurs för gesällen 100p. plus dans i tvåan med, haha! det får gå som det går, dom lottar ut platserna om det blir för många. den kursen är iallafall på 100 p. så då har jag 350 p sammanlagt, alltså läser jag 50 p extra merit. bra va?! plus att jag ska förmodligen välja till engelska B, och kanske psykologi A.. återstår att se. jaja, mycket komplicerat om skolan nu, så över till något roligare!
eller kanske inte så roligt.. har nämligen gått och blivit sjuk. det kanske är öroninflammation som spökar, usch det får gärna försvinna snart. har inte lust att vara sjuk under helgen, för då ska jag hem och bara ha en myys helg med mamma och magnus! :) fast dom är också sjuka, men det gör iofs ingnting eftersom jag ändå är sjuk. jaja haha. blir bio & god mat, om vi känner oss något piggare så kanske vi ska dra till en resturang, Tuppen, mumma! tacos och massa cola. soo anna style! ;)
drog även och köpte mig ett par rosa mjukisbyxor när jag ändå skulle åka hem ifrån skolan. kände mig verkligen jättedålig, och då får man skämma bort sig själv!:) hihi. hittade ett par tofflor för 20kr på rean, jättegoa!



i like <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0