schoolwork

tjo! idag hade vi idrott och matte i skolan.
gick till stellan och fick lite extra hjälp med ett prov jag ligger efter i,
och gjorde provet. och vet ni? fick G nu! wiie, jag kanske till och med
skulle ha fått vg om jag hade gjort del 2 delen eftersom jag hade g redan
på första delen. men valde att inte göra del 2 eftersom jag ändå hade fått g,
så nu har jag bara statistik och det där grejjset kvar, men det ska jag göra
efter jag har klarat det här med geometri som vi håller på med nu. satt kvar
till 4 idag, puh! men det gick bra ändå.
så detta kmr nog ordna sig! i grupparbetet -drömsalongen som jag,julia,emma och linda
grejjade med så fick vi mvg i redovisningen!:D gött, man blir lite mer pepp
på skolan nu faktiskt. nu hade jag tänkt att göra mat, eller ta rester från igår
pannkakor? gamla? njeeeee blä? får se vad jag gör, höhö.
hur som helst så ska jag åka och svetta lite på gymmet sen.
det behövs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0