puss

kom hem från träningen för en stund sedan. gött som fan, köpte en diet shake very low calorie weight control eller hur det stavas haha. jordbubb, tänkte att den skulle vara god. och det var den också, men efter sisådär 15 klunkar så börjar den smaka mjöl, något riktigt såntdär äckligt. har testat mammas dietshakar någon gång med, vanilj, och bläääää. jag äter hellre pizza. fast nej, inte nu längre. endast två mål om dagen och ev. latte!

nu ska jag platta håret innan jag kryper ner i sängen och kollar på film.. har sövmöra imorrn, verry gytt! sen nästa vecka äre lov, på lördan nästa vecka ska jag partaja med några friends för johanna och josefin som har fyllt år, blir nog skoj. tuppen på fredag med! muuummmms! lördag jobbjobbjobb.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror inte du riktigt har fattat va allt går ut på och va som händer. Bästa sättet att gå ner i vikt är att inte banta. äta många små meal om dagen, så att du aldrig går runt hungrig. När du endast äter två ggr om dagen blir du hungrig mellan och när du blir vrålhungrig o äter suger magen åt sig fettet mer:P hehehe så du vet!! du boorde kolla upp d lite bättre=)

2010-03-14 @ 01:52:47
Postat av: Anonym

jag vet precis vad jag pratar om, och nej två meal om dagen är inte bra egentligen. men det minskar magsäcken efter 2-3 dagar, och då orkar man inte äta lika mkt som man ätit förut. det funkar prima, bara man inte faller tillbaks där man var förut. vem är du förresten? :P

2010-03-14 @ 14:04:38
URL: http://aniiepanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0