goderafton

igår var jag faktiskt ute, trots att jag hade tänkt att ta det lugnt ett tag. men jag drack typ ingenting, så + på det. därimot hamnade vi på en random fest det första vi gjorde. så går vi in, eller ja försöker iaf. det var så jävla mycket folk i bara en etta. så kommer det en person som säger: ni får inte vara här, ni är inte bjudna. hahahaha, grejen var att det var fullt med folk som bara gick in liksom. men vi gick iaf, så börjar några skrika pundare till några som jag var med. då blir den person sur och häller öl i trappuppgången. det låter så jävla töntigt, men så jävla kul var det. hahah! var så himla chockad att tönten gick fram och sa att vi inte var bjudna, det var liksom pinsamt eftersom alla glodde på oss. det rolíga av allt var att vi fick höra att securitas kom dit sen. men vi drog till en annan fest senare. eller ja, fest&fest, det var mer chill. sen runt ett gick jag hem, kändes lite ovärt ett tag. men trots allt så var kvällen sammanfattad ganska rolig. mkt skratt där ett tag. min och sandras humor = HAHA. helvete vad vi skrattade ett tag.

nej nu ska jag göra mig iordning, sen ska vi dra till åmål på kalajs för syrrans pojkvän. hade finfint!

you can't find real friends or love, accept it

här kommer lite funny pics



haha, titta så vig jag är. monkiwoman!



facelook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0