god eftermiddag

försök att inte bry dig, koncentrera dig på ditt liv

måste försöka bli bättre med att tycka bra om mig själv. min självkänsla suger ibland, det är riktigt jobbigt.
men jag försöker att bygga upp den. det är lite svårt ibland bara, speciellt när man är omgiven av falskhet

efter en riktig jobbig dag i skolan av matte och- eng prov (som det förövrigt gick bra på), så tänkte jag åka ner till gymmet och rensa tankarna lite. jag vet inte om jag är arg/ledsen/glad eller förvirrad, men en väldigt stark känsla är det iallafall. och jag vet precis hur man ska bota den - musik och träning
känner mig fortfarande lite äcklad av donken maten jag åt igår, men nu ska jag åka ner till staden med mina snygga high heels (skor för er som inte är modefixerade), och köpa en diet shake. haha, vill känna mig lite snygg innan och efter gymmet, speciellt nu i lite dålig-självkänsla-tider, då är det ett +.  eller jaaa, det kanske inte är high heels, men det är en stor klack för mig som är långbent.
byetjao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0