fullproppad dag

hej allihopa! precis kommit hem ifrån en skojjig dag i stan med Serafia. var så längesen jag såg min pudding, så det var ytterst trevligt! gått runt och kikat lite på allt möjligt, tog en tacobar, och lite fika på det. Emma kom förbi en sväng med, så vi har gått runt och tittat lite grann. såg att de hade en öppnat en ny salong på mitticity, de hade billigare klippning eftersom det var nytt. så jag beställde tid idag, så nu har jag kort hår. herregud, trodde aldrig att jag skulle våga, men någonstans fanns modet så jag klippte det. resultatet ser ni här nedanför. planerade lite inför helgen med, det lutar på att det blir utgång. funnybunny!
vi är lediga imorrn med, så jag ska på en privat grej kl 3 tror jag det var? annars tänkte jag sova till 12. mmm, inte fel! måste tvätta nu med. kom på att jag hade tvätt tid idag, haha ;) gör jag något annat än tvättar? nope.
var en bra dag i skolan idag med, började med bad - simning och grejjer. sen så skulle jag vara sminkmodell för johanna, så jag skippade helens lektion. wååps, jag ska till tandläkarn. det var bara en engångsgrej vill jag tillägga. efter skolan drog jag som sagt och mötte serafia, har vart i stan hela dagen idag så det är ganska mkt nu. riktigt kul att ha ngt att göra på dagarna. nu ska jag slänga in tvätten och slänga på en ansiktsmask sen sooova. natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0