:)

gud vad skönt med en riktig sovmorgon, förutom att mormor ringde och väckte mig kl halv tio då, men jag somnade om och sov till säkert 12! behövdes verkligen, kunde sova trots mina drömmar. jag drömmer så jäkla mycket just nu, det blir lite svårt att sova. men iallafall, skulle ta mig till den där privata saken till kl halv fyra, och jag visste verkligen inte vägen dit. så jag fick kika på hitta.se för vägbeskrivning + den där nya grejen så att man kunde kolla på bilder. tog 5an till inre hamnen och gick av där, sen var jag tvungen att fråga en helt främmande person om vägbeskrivning, den förste dissade mig, den andra var invandrare och kunde inte snacka svenska eller engelska, och det tredje paret var ett par kvinnor i 40årsåldern som visste vägen. puh! annars visste jag inte vad jag hade gjort. var jättestolt över att jag tog mig dit iallafall, haha. sen när jag var klar där så åt jag inte på donken....... haha, jo jag tog en lilla menyn, hade inte ätit ngt på hela dagen och klockan var 4 så jag var tvungen. åkte hem en snabbis till lgh, men var tvungen att åka tillbaka till stan eftersom jag hade bokat en biobiljett till percy jacksson - the lighting thief (stavning?), filmen var som alla andra science fiction filmer, inte någon särskilt speciell. men den var bra och spännande så det satt fint en onsdags kväll inför provet imorrn. nu ska jag käka spagetti och köttbullar, och ladda lite inför matte och eng provet.
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0