blääääää

kom fram till karlstad för en stund sedan, smockade i mig en 200 g chokladkaka =1000 kalorier säkert?
tur att fet som jag är ska åka till gymmet imorgon och vara där i 3 timmar och bränna 1000 kalorier.
nu är det slut på allt - pizza, choklad, godis, godis, godis, fika, cola, aa allt äckligt.
till veckan ska jag till gymmet måndag, tisdag, onsdag och torsdag. på fredag åker jag hem med två tåget så då hinner jag tyvärr inte. därför får jag masa mig till kd tidigt på söndag och träna, om det är öppet?
nu jävlar ska jag bli smal, på riktigt, 30 kg ska minst bort. och jag skiter i vad ni tycker, för jag vet att jag är tjock som en kossa, eller elefant whatever. till veckan ska det endast äta mycket grönsaker + mina såkallade bantningspiller (4 kg grönsaker om dagen), och kanske något kött så det inte blir för lite mat så att kroppen ställer in sig på svält. no calories, no kolhydrater. hejdå fetma hejdå bröst.










titta mina kinder... hahaha, nejdå jag blåser upp dom men snart ser jag ut såhär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0